Soundtracks.pl - Muzyka Filmowa

Szukaj w:  Jak szukać?  
 








Aby otrzymywać świeże informacje o muzyce filmowej, podaj swój adres e-mail:



Zapisz
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  Ł  M  N  O  P  R  S  Ś  T  U  V  W  X  Y  Z  Ż
1  2  3  4  5  6  7  8  9  0





Nowe komentarze:
Mefisto  komentuje    Gość (The Guest)
Piotr Sikorski  komentuje    Gość (The Guest)
Adam Krysiński  komentuje    Gość (The Guest)
Krystian  komentuje    The Lion King. The Legacy Collection
SYLVEK  komentuje    Piękny umysł (A Beautiful Mind)
SYLVEK  komentuje    Avatar
Krystian  komentuje    The Lion King. The Legacy Collection
Mefisto  komentuje    W pustyni i w puszczy
ChuckD  komentuje    Wyścig (Rush)
Tiamat  komentuje    Sherlock (Series I)


Nasze oceny - muzyka na płycie

Tragedia! (takie płyty chyba się nie zdarzają)
Słaby soundtrack, ale jest coś co nie skreśla go zupełnie z pola widzenia
Poniżej przeciętnej. Dzieło z niewieloma jasnymi punktami, warte zakupienia prawie tylko dla fanów ocenianego kompozytora.
Dzieło przeciętne, jakich pełno. Nie wyróżniające się poziomem czy stylistyką, może być i takie które wypada oryginalnie na tle innych lecz słabo sprawdza się w oderwaniu od filmu, ma niską słuchalność
Dzieło solidne, dobre. Rekomendowane z pewną rezerwą
Bardzo dobra robota. Dzieło prezentujące wysoki poziom, wyróżniające się na którejś z płaszczyzn (tematy, stylistyka, oryginalność brzmienia etc.)
Znakomita robota. Dzieło niemal doskonałe, bez większych wad. Ma zadatki na klasyka. Pozycja niemal obowiązkowa do przerobienia
Arcydzieło! Score, która wytycza nowe szlaki w muzyce filmowej, bądź taki w którym kompozytor z konwencjonalnych środków ekspresji w olśniewający sposób wydobył to co najlepsze. Dzieło wyróżnia się niespotykanym bogactwem rewelacyjnych tematów, a także (choć niekoniecznie) nowatorstwem stylistycznym i brzmieniowym. Pozycja obowiązkowa do przerobienia dla każdego słuchacza


Nasze oceny - muzyka w filmie

1 - 2.5Muzyka nie pasuje do filmu, psuje jego sceny, jest nieadekwatna do rozgrywanych wydarzeń. We współczesnym kinie zjawisko bardzo rzadkie.
3 - 3.5Muzyka stanowi bezbarwne tło i nie wybija się zanadto. Poza tym, że pasuje do obrazu, nie wiele można o niej powiedzieć.
4 - 4.5Kompozytor wykazał się doskonałym zrozumieniem filmowego dzieła. Jego muzyka buduje w nim klimat i emocje, nadaje mu odpowiedni nastrój. Bywa, że ratuje kiepskie sceny.
5
Muzyka w dużym stopniu stanowi o sukcesie filmu. Jest jednym z jego najlepszych elementów. Nie tylko perfekcyjnie oddaje emocje i nastroje, ale również sama sporo wnosi do obrazu.

Powyższe schematy to tylko uogólniony zarys kryteriów, jakimi staramy się kierować, przy ocenie soundtracku. Najważniejsze są jednak emocje jakie dana muzyka ze sobą niesie; i właśnie ten ładunek emocjonalny zwykle decyduje o ostatecznej ocenie.

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'GROUP BY ID' at line 1